webhosting-company

ساخت وبلاگ

مقایسه هاست اشتراکی در مقابل VPS میزبانی وب شبیه به برنامه های ضبط تلفن همراه است. هنگامی که تلفن های هوشمند در اوایل دهه 2000 به دست گرفتند ، استفاده از سوابق و قبض های تلفن همراه برای بسیاری از خانواده ها از پشت بام عبور کردند. برنامه اطلاع رسانی مشترک اطرافیان من کامل نبود - در بعضی از ماه ها ، شخص استفاده از آن را خنثی می کرد و استراحت ما را از بین می برد - اما به هر کسی این امکان را می داد که مبلغ بسیار کمتری مطابق با ماه بپردازد تا اگر همه نامحدود داشته باشیم. برنامه اطلاعات

با این حال ، میزبانی وب سایت VPS بیشتر شبیه به یک برنامه حقایق شخصی است: در حالی که برای سفارشی کردن آن با نیازهای خود ، هزینه اضافی پرداخت خواهید کرد ، می توانید دارایی های اضافی را بدست آورید و با تنظیم مناسب سوابق خود را تبدیل کنید.

webhosting-company...
ما را در سایت webhosting-company دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webhosting webhosting-company بازدید : 398 تاريخ : دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت: 14:04

این همیشه مهم نیست که شما یک گواهینامه SSL را مستقیماً از مرجع صدور گواهینامه ، صادرکننده میزبانی وب ، ثبت کننده منطقه یا نمایندگی قانونی مجدد متکی به CA استفاده کنید.

اعتماد به مجوز گواهی نامه.
مقایسه هزینه گواهی SSL برای به دست آوردن قیمت برش بالاتر.
صادرکننده گواهینامه 24 7 7 تکنیکی کمک می کند
30 روز پول نقد کامل دوباره تضمین می کند.
بررسی خریدار آنلاین ارائه دهنده گواهی.

webhosting-company...
ما را در سایت webhosting-company دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webhosting webhosting-company بازدید : 297 تاريخ : يکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت: 12:33

انتخاب نام دامنه و چك كردن ثبت دامنه می تواند بسیار زیاد باشد زیرا در ابتدا باید ایده خود را مطرح کنید و سپس باید در دسترس بودن نام دامنه را بررسی کنید.

خوب نیست اگر بتوانید نام دامنه را سریعتر بررسی کنید و حتی در حین انجام این کار ، ایده های جدیدی پیدا کنید؟

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد كه چگونه با استفاده از آسانترین ابزارهای جستجوی دامنه ، در دسترس بودن نام دامنه را بررسی كنید.

webhosting-company...
ما را در سایت webhosting-company دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webhosting webhosting-company بازدید : 335 تاريخ : سه شنبه 13 اسفند 1398 ساعت: 18:06

به سایت اینترنتی رایگان به عنوان یک میزبان وب سایت بدون پرداخت هزینه اشاره شده است. این سایت اینترنتی معمولاً برای ترجیح استفاده از نام معاصر یک سازمان ، یک منطقه فرعی یا یک فهرست ارائه می دهد. آنها محدودیتهای مثبتی در مورد استفاده ، مساحت و سفارشی سازی مواد دارند.

webhosting-company...
ما را در سایت webhosting-company دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webhosting webhosting-company بازدید : 338 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 17:40

میزبانی لینوکس چیست؟

پلت فرم لینوکس با استفاده از تلاشهای اولیه مبتنی تفاوت هاست لینوکس و وردپرس بر جامعه توسعه یافته است و با تلاش شرکتهای IT severa IT برای استفاده با استعداد ارائه شده است. این پیشرفت در پیشرفت جامعه و ماهیت عرضه آزاد سرور لینوکس و تقویت گروه های خبره فناوری اطلاعات ، باعث شده است تا سکوی لینوکس فوق العاده مطمئن ، معقول و ایمن باشد. گذشته از ASP ، ASP NET ، همه پیشرفتهای بزرگ روی خط با سیستم های کاری لینوکس بسیار تحسین برانگیز هستند. انتقال سست PHP ، MySQL ، PERL باعث کاهش قیمت میزبانی انبوه در سرور لینوکس شده است.

مزایای استفاده از وب سایت میزبانی وب لینوکس خالص:

میزبانی خالص لینوکس این است که مدیریت آن آسان است. با استفاده از اینترنت یا خط تلفن همراه ، سرور لینوکس می تواند تفاوت هاست لینوکس و وردپرس تأثیرات مدیریت و نظارت از راه دور را در بسیاری از محلی ها داشته باشد. این فوق العاده صرفه جویی در قیمت است تفاوت هاست لینوکس و وردپرس زیرا دیگر دستگاه های پیچیده یا برنامه نویسی لازم برای نیازهای سازمان های تسهیل کننده لینوکس تنظیم نشده است. لینوکس می تواند برای مدت زمان طولانی و بدون خرابی بسیار زیاد در حالی که با ویندوز در تضاد است ، کار کند. از آنجا که فاصله ای بین امید به امنیت و امنیت وجود دارد ، لینوکس قطعاً در بین رقبای خود قهرمان است.

خدمات میزبانی وب Linux:

Hosting Linux Shared Hosting شامل سرعت بسیار خوبی برای خدمات میزبانی وب در وب است تفاوت هاست لینوکس و وردپرس تا اطمینان حاصل شود که همیشه وب سایت ها در اختیار کاربران قرار گرفته اند10+ سال است که در ارائه خدمات میزبانی به اشتراک گذاشته لینوکس و برنامه های میزبانی وب مشترک که هاست وب سایت اشتراکی است با ویژگی های بدیع و بسیار بسیار مطمئن تأمین شده است.

میزبانی وردپرس چیست؟

WordPress سیستم کنترل محتوا (CMS) تقویت نشده و باز است. برای انجام این کار ، وردپرس باید روی یک سرور وب تنظیم شود ،تفاوت هاست لینوکس و وردپرس که ممکن است جزئی از یک وب سایت ارائه دهنده میزبانی وب یا میزبان شبکه به خودی خود باشد. WordPress تا فوریه 2017 بیش از 27.5٪ از ده میلیون وب سایت مورد استفاده قرار گرفته است. WordPress مشهورترین چارچوب مدیریت و وبلاگ نویسی سایت است که در وب استفاده می شود و میلیون ها وب سایت را پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، WordPress برای سایر حوزه های برنامه ، به عنوان مثال ، سیستم های نمایش فراگیر (PDS) مورد استفاده قرار گرفته است.

مزایای استفاده از میزبانی وردپرس:

WordPress یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است. در این روش شرکت شما می تواند از WordPress برای همکاری حقایق و سوابق استفاده کند. به اشتراک گذاری آمار در سراسر سازمان آسان می کند. وظایف بسیار سریع اجرا می شوند و سردرگمی بسیار کمتری به وجود خواهد آمد. WordPress برای اجرای امن است. در زمانی که ایمنی آنلاین در بیشتر موارد مورد تردید قرار می گیرد ، احتمالاً صاحبان مشاغل تقریباً ایمنی آنلاین درگیر هستند. وردپرس برای نصب افزونه ها به عنوان راهی برای ایمن تر کردن سایت اینترنتی یا وبلاگ شما ، تمیز ارائه می دهد. وردپرس ترس از حفظ وب سایت یا وبلاگ را برطرف می کند.

خدمات میزبانی  WordPress:

خدمات میزبانی وردپرس کاملاً کنترل شده ای را ارائه می دهد. با مدیریت WordPress را مدیریت کردند وردپرس را برای شما در برنامه میزبانی وردپرس خود مستقر و نصب می کنند. و علاوه بر این موضوع برنامه وردپرس گشایی را با برنامه های میزبانی وب وردپرس ارائه می دهد. علاوه بر این در هاستینگ وردپرس را مدیریت می کنند و برای سایت اینترنتی وردپرس تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی می کنند.

http://webhosting-company.niloblog.com/p/4/%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

 

webhosting-company...
ما را در سایت webhosting-company دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webhosting webhosting-company بازدید : 266 تاريخ : جمعه 9 اسفند 1398 ساعت: 1:29

ثبت نام برای یک بسته نرم افزاری میزبانی وب ساده ، عموماً شما یک منبع مشخص تعریف شده از سرورهای مجرد را برای شما خریداری می کند: خرید هاست ابری این یک منطقه خالص عالی است ، هاست ابری پهنای باند زیادی ، شاید یک مقدار سخت و سریع از هسته های رم یا CPU.

 

webhosting-company...
ما را در سایت webhosting-company دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webhosting webhosting-company بازدید : 363 تاريخ : يکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت: 12:01

امروزه انواع گواهینامه ssl انوع گواهی SSL وجود دارد. اعتبار سنجی گسترده (EV SSL) ، اعتبار سنجی سازمان (OV SSL) و اعتبار دامنه (DV SSL). ردیف های رمزگذاری برای هر گواهینامه یکسان است ، آنچه فرق می کند فرآیندهای بررسی و تأیید می خواستند گواهینامه ها را بدست آورند و نگاه و تجربه در مرورگر با نوار کنار بیایند.

 

webhosting-company...
ما را در سایت webhosting-company دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webhosting webhosting-company بازدید : 272 تاريخ : يکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت: 12:10

VPS چیست و از چه چیزی استفاده می شود؟

VPS یک سرور اختصاصی مجازی برای تسهیل سایت ها (مشاغل مبتنی بر وب ، محتوا ، رسانه ها و موارد دیگر) است و علاوه بر این برنامه های کاربردی مخصوصاً برنامه های الکترونیکی (دروازه ها ، اکسترانت ، تنظیمات اشتراکی ، ویکی ، برنامه نویسی CRM و غیره) را نیز برنامه ریزی می کنند. . به هیچ وجه مانند تسهیل مشترک ، این اطلاعات در یک ماشین مجازی انفرادی ،خرید سرور vps با دارایی اختصاصی به مشتری خود اختصاص یافته است.

VPS یک تجارت ایده آل بین برنامه های تسهیل کننده وب و سرورهای فیزیکی است و به افراد وابسته به نخبگان یک موقعیت فداکار پیوست. این کنترل بیشتر از یک برنامه تسهیل کننده وب ، بدون مشکل در برخورد با تجهیزات بدنی سرور ، کنترل بیشتری به شما می دهد.

 

webhosting-company...
ما را در سایت webhosting-company دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webhosting webhosting-company بازدید : 269 تاريخ : يکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت: 11:51

ثبت دامنه سایت چیست و چگونه کار می کند آدرس پروتکل اینترنت (IP) چیست؟

قبل از اینکه در مورد مناطق صحبت کنیم ، درک این که آدرس IP چیست ، ضروری است.

هر رایانه دارای یک آدرس IP نوع است ، که تعداد زیادی از آنها جدا شده ثبت دامنه سایت توسط دوره ها را تشکیل می دهد (برای مثال ، 94.172.0.912). این ترتیب اعداد زبانی است که رایانه های شخصی برای صحبت با یکدیگر بر روی یک سیستم استفاده می کنند.

آدرسهای IP اجازه می دهند تعداد رایانه های شخصی ثبت دامنه سایت مرتبط با وب از رایانه های مختلف شناسایی شوند. این تقریباً مشابه تماس تلفنی با کسی است. همه در این سیاره یک شماره تلفن نوع دارند و برای تماس با آنها باید شماره دقیق شخصی را شماره گیری کنید.

webhosting-company...
ما را در سایت webhosting-company دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webhosting webhosting-company بازدید : 330 تاريخ : يکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت: 12:14